מדריך חיפוש עבודה בישראל
הנך נמצא כאן:
»
»

איך לעשות כסף באינטרנט

הכותרת של המאמר הזה נראית כמו פתיח של אחת הפרסומות שרצת בלי סוף ברשת - אלו שמנסות לשכנע אותך כי כסף דרך האינטרנט הוא דבר קל ופשוט. בואו נשים את הקלפים על השולחן: אין שום דרך לעשות כסף בקלות, גם לא דרך הרשת, אלא אם אתה נוכל, שבסופו של דבר ייתפס, ייכלא ויחזיר את כל שהרוויח.

הרשת מעניקה לכל המשתמשים שבה, לפחות לאלו שאינם מכירים אותה לעומק, תחושה שאפשר לעשות בה הכל. אפשר להתנהג בצורה מיוחדת, אפשר ליצור זהות בדויה ואולי, בעזרת ראש מתוחכם ומחשבה פורצת דרך, לעשות כסף מהיתרונות הללו. אבל בפועל, צריך הרבה יותר כי להרוויח מהרשת.

ראשית, חשוב להגיד שמדובר בעניין אפשרי בהחלט. אבל כדי שבאמת תצליח לייצר הכנסה ראויה מהרשת עצמה, אתה צריך לזכור שעליך להיות בעל הכשרה, ממש כמו בכל מקצוע או תחום אחר בשוק העבודה. אתה צריך להיות מומחה בתחומך או לפחות אדם בעל ידע באותו נושא בו הוא עוסק. אז מה כן אפשר לעשות ברשת?

רשת שותפים - להשתמש בשטחי פרסום כדי להרוויח כסף

רשת שותפים היא דוגמא לרעיון אינטרנטי מקורי, שהפך להיות כלי לייצור רווחים. זהו תחום שנוצר ומתקיים אך ורק בתוך רשת האינטרנט, ולכן הוא ייחודי כל כך ומפתה כל כך הרבה אנשים להיות חלק ממנו. הרי אין כמו לשבת בכיסא ולהרוויח כסף.

אבל, בפועל זה לא כל כך פשוט, כפי שציינו: כדי 'לעשות כסף' מרשת שותפים, עליך ללמוד את המטריה לעומק. מדובר הרי בכלי בו אדם מציע שטח מסוים ברשת לטובת פרסום עבור בעל מקצוע אחר.

זה אומר שאתה צריך להיות בעל שטח פרסום (פלטפורמה אינטרנטית כמו אתר, בלוג וכדומה), שהשטח הזה יהיה כדאי לפרסום עבור המפרסם (כלומר, שיש בו מספיק תנועה של גולשים וחשיפה) ושתזכה למספיק פניות ממפרסמים כדי להרוויח. וזה לא משהו שקורה תוך יום אחד.

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

כתיבה היא משהו שקיים כבר מאות ואלפי שנים. כותבים הם אנשי מקצוע מכובדים מאוד, לפחות בכל מה שנוגע לעבר - לימים של העיתונות הקלאסית ולימים בהם לאדם היה זמן לשבת ולקרוא. היום, נדמה שהאמנות הזו נפגעה ומעמדה כבר אינו זוהר כמו שהיה.

ועדיין, ישנם לא מעט אנשים שמתפרנסים מכתיבה לאתרי אינטרנט שונים. אנשים שיודעים כיצד להתנסח, איך לכתוב ובאיזו צורה לשמור על שפה תקינה ורהוטה, ובכך הם תורמים רבות לבעל האתר, שאינו יודע לכתוב ברמה כזו וגם אין לו זמן. זו תהיה לרוב עבודה מהבית, משום שכל מה שהכותב צריך הוא מחשב וחיבור לרשת.

ניהול קמפיינים פרסומיים בפלטפורמות פופולאריות

זה התחיל עם מנוע החיפוש הגדול והמצליח בעולם, גוגל, והמשיך לכל מנוע חיפוש שיש וגם לרשתות החברתיות - פייסבוק, לינקדאין ועוד. זהו קמפיין הפרסום האינטרנטי, המבוסס על תשלום לפי לחיצה (PPC). כיום, חברות גדולות משקיעות בעניין זה גם מיליונים בשנה, וברור למה: במקומות הללו פוטנציאל החשיפה הוא של מיליוני אנשים.

חשוב לזכור שגם כאן, האדם שרוצה להרוויח מהתחום חייב ללמוד אותו היטב. יש היום אפילו קורסים מטעם גוגל עצמה (וכמובן מטעם גורמים נוספים) אשר מלמדים כיצד לנהל קמפיינים כאלו. מנהל קמפיין יכול להרוויח בין עשרה ל-20 אחוזים מהתקציב שמושקע בכל פרויקט פרסומי כזה.

שתף תוכן זה עם חבריך!

הטיפים המקצועיים שלנו לכתיבת קורות חיים אטרקטיביים ורלוונטיים.

קרא עוד

כל מה שאתה צריך לדעת כדי להתכונן לקראת ראיון העבודה.

קרא עוד

כיצד למקסם את מאמצי חיפוש העבודה בעזרת חברות השמה.

קרא עוד