מדריך חיפוש עבודה בישראל
הנך נמצא כאן:
»
»

דרושים לתמיכה באינטרנט

עוד על אינטרנט:

על פי הנתונים הידועים היום, כמות בלתי מבוטלת של אנשים בישראל זוכה לגישה קבועה וזמינה אל רשת האינטרנט. אחוז גבוה מאוד מאזרחי ישראל מחזיק בחיבור אינטרנט ביתי, מה שאומר שהשימוש ברשת הפך נפוץ כמעט כמו הטלפון. אך ברור שההתמצאות והשימוש בכלי הזה קשה יותר. לכן, כל כך הרבה אנשים דרושים לתמיכה באינטרנט.

תמיכה באינטרנט היא למעשה מענה אנושי, אשר ניתן על ידי מוקדנים שעברו הכשרה בתחום. אותם מוקדנים מסייעים לאנשים אשר גולשים ברשת ונתקלו בבעיות שונות בהפעלתה, להתגבר עליהן ולהמשיך לגלוש ברשת ללא קושי.

המפעילות של המוקדים הללו הן ספקיות האינטרנט השונות, אלו אשר מאפשרות למשתמש הביתי להתחבר אל הרשת. כיום, ישנם מוקדים גדולים לכל חברה כזו, אשר מיועדים בדיוק לעניין זה: להעניק תמיכה למשתמשים, או יותר נכון - ללקוחות הספקית. הביקוש לתמיכה הזו הוא גדול מאוד, ולכן דרושים לתמיכה באינטרנט עוד ועוד מוקדים, כל העת.

עבודה נוחה ומשתלמת (יחסית) למי שעדיין לא מצא את מקומו

לכל אדם ישנה תקופה בחייו, בה הוא מחפש את המקצוע לעתיד. בתקופה הזו, אין לו לרוב עבודה קבועה, והוא בעיקר מחפש מקום בו יוכל ליהנות מהכנסה קבועה - שתהיה, לרוב, לא גדולה בצורה משמעותית ביחס לממוצע במשק הישראלי - אך בהחלט הכנסה שתיתן לו את היכולת להחזיק את עצמו כלכלית, עד שימצא את התפקיד הראוי לו.

מודעות דורשים לתמיכה באינטרנט קורצות מאוד לאנשים כאלו. העבודה הזו נוחה מאוד, בחברה צעירה ודינאמית ומאפשרת לעובד לבנות, לרוב, את המערכת שלו בעצמו. כך הוא יכול להחליט האם לעבוד בבוקר או בערב, האם לעבוד רק שמונה שעות או יותר והאם כדאי לו לעשות זאת בשבתות או חגים (בחלק מהמקומות זה אפשרי) וכך לזכות בשעות נוספות.

האם חיפוש עבודה בתמיכה באינטרנט נחשב לקשה?

לא במיוחד. כפי שציינו, כבר כמה שנים שנו ביקוש רב בתחום הזה ועשרות אנשים דרושים לתמיכה באינטרנט בכל חברה. למעשה, זוהי אולי המשרה הנפוצה ביותר היום במשק הישראלי ורבים וטובים נענים לה, כמעט מידי יום.

היתרון הגדול הנוסף של המשרה הזו, הוא בפריסה הארצית שלה. ספקיות האינטרנט יושבות במספר מוקדים ברחבי הארץ, מסיבות כאלו ואחרות, מה שמבטיח שגם לתושבי הדרום, גם לתושבי המרכז וגם לתושבי הצפון עבודה כמעניקי תמיכה בשירותי אינטרנט.

משוחררים, סטודנטים ואפילו דוברי שפות דרושים לתמיכה באינטרנט

מבחינת ספקיות האינטרנט, פחות חשוב הסטטוס של המועמד וגילו. הדבר החשוב יותר הוא הדיבור הרהוט, השירותיות והסבלנות של מעניק התמיכה. לכן, דרושים לתמיכה באינטרנט סוגים רבים של אנשים - מה שמעניק הזדמנות של ממש כמעט לכל אחד.

כך, חיילים משוחררים מבוקשים מאוד בתחום זה. גם סטודנטים כמובן (הם אף יכולים להתאים את המשמרות שלהם לאינטנסיביות העבודה וכך לשלב בין לימודים לעבודה בצורה הטובה ביותר). גם דוברי שפות - רוסית, ערבית, אמהרית וכדומה - דרושים לתפקידי תמיכה בשירותי אינטרנט, בכדי להעניק מענה ראוי גם למי שאינו דובר עברית.

למעשה, המוקדים הללו יתאימו גם לדורשי עבודה שלא נוחלים בדרך כלל הצלחה כבירה בשוק העבודה: נשים בהריון, מבוגרים (גילאי 50 ומעלה) ולעיתים אף גמלאים. כאמור, במקומות בהם אנשים דרושים לתמיכה באינטרנט, חשובה בעיקר איכות המענה ופחות המראה של העובד או הניסיון שלו - דברים קריטיים במקומות רבים אחרים.

שתף תוכן זה עם חבריך!

הטיפים המקצועיים שלנו לכתיבת קורות חיים אטרקטיביים ורלוונטיים.

קרא עוד

כל מה שאתה צריך לדעת כדי להתכונן לקראת ראיון העבודה.

קרא עוד

כיצד למקסם את מאמצי חיפוש העבודה בעזרת חברות השמה.

קרא עוד