מדריך חיפוש עבודה בישראל
הנך נמצא כאן:
»
»

טיפים למעסיקים המעוניינים לפרסם מודעות דרושים

מעסיקים רבים שואלים מדוע גופים מסוימים דורשים תשלום עבור פרסום מודעות דרושים. התשובה פשוטה למדי: בלתי אפשרי להעניק מענה ושירות איכותי למעסיקים, בעוד פרסום מודעות דרושים ניתן בחינם. קיימת השקעה רבה במוקדי השירות, באיתור מועמדים איכותיים ובפרסום המודעה. כך, אין אפשרת להציע גם שירותי פרסום בסיסיים, חינם אין כסף. עלויות עבור פרסום מודעות דרושים הן אטרקטיביות למדי יחסית לתפוקה המסופקת בסופו של דבר למעסיקים.

השלבים שעל מעסיקים לבצע בזמן ובמהלך פרסום מודעות דרושים

סינון קו"ח ראשוני – היום משתמשים בעיקר במייל לקבלת מסמכים כמו קורות חיים. שם יהיו פרטים רלבנטיים של מחפש העבודה (כמו, התפקיד האחרון אותו ביצע). כך המעסיק יכול לבצע סינון ראשוני עוד טרם פתיחת הקובץ. אפשרות זו מייעלת משמעותית את הליך גיוס.

ניתן לערוך באתר פרסום משרות אינטרנטי כל משרה במשך תקופת הפרסום; בעוד כל משרה מתפרסמת משך שלושים ימים, המעסיק יכול לערוך אותה מספר פעמים בלתי מוגבל, ללא עלות נוספת. כתובת האי-מייל של המעסיק נשארת חסויה; כתובת האי-מייל אליה יישלחו קורות החיים לא נחשפת בשום אופן וכך מוגנת בפני התקפות דואר זבל והאקרים.

שימוש באתר פרסום אינטרנטי יעיל מאפשר למעסיקים לעבוד עם ממשק ניהול ידידותי ונוח, באמצעותו יוכלו לערך משרות קיימות, כמו לרענן משרות ישנות וכן לצפות בסטטיסטיקות רלבנטיות אודות המשרות (מספר צפיות במשרה, מספר לחיצות עכבר, מס' קורות חיים שנשלחו ועוד).

ניתן לפרסם משרה ללא חשיפת שם ופרטי המעסיק – בעוד באפשרות המעסיק לפרסם תחת "חסוי". זה יעיל במיוחד במקרים בהם אין הוא מעוניין כי דבר הליך גיוס העובדים יגיע לידיעתם של גורמים שונים.

עוד על פרסום מודעת דרושים

פלטפורמות מסוימות מעניקות למעסיקים המפרסמים מודעה מספר אפשרויות פרסום:

  • משרה רגילה – מתפרסמת במשך חודש ובמהלכו יכול המעסיק לשנות ולערוך את פרטי המודעה, ללא הגבלה.
  • משרה מועדפת – מתפרסמת במשך חודש ימים שבמהלכו יכול המעסיק לערוך את המודעה כרצונו וללא הגבלה. יתר על כן, תיצבע המודעה ברקע צהוב בולט ותופיע במהלך תקופה זו בראש רשימת התוצאות, מה שיביא לה חשיפה רבה יותר במשך תקופת הפרסום.
  • מנוי – ניתן לרכוש מנוי כדי לפרסם מספר משרות. מספר גדול יותר של משרות יוריד את המחיר היחסי עבור כל מודעה. מובן שכל אחת מהמשרות שתתפרסמנה ניתנת לעריכה בלתי מוגבלת במשך עת הפרסום.

מיתוג מעסיק וגיוס עובדים

בשוק בן ימינו, כדי למשוך מועמדים מעולים, על המעסיק להבליט את עצמו בשטח; לשם כך, על המעסיק למצוא אתרים המציעים מגוון אפשרויות פרסום מודעות דרושים, שיוכלו לקדמו ולהביא מועמדים להעדיף דווקא אותו על פני מעסיקים אחרים. שיטות שונות:

  • באנרים בשטחי האתר השונים – באנרים הפרוסים במקומות שונים באתר.
  • חשיפת שמו של המעסיק בעמוד הבית באתר.
  • פרסום לוגו הארגון / חברה.

שתף תוכן זה עם חבריך!

הטיפים המקצועיים שלנו לכתיבת קורות חיים אטרקטיביים ורלוונטיים.

קרא עוד

כל מה שאתה צריך לדעת כדי להתכונן לקראת ראיון העבודה.

קרא עוד

כיצד למקסם את מאמצי חיפוש העבודה בעזרת חברות השמה.

קרא עוד